به نام خدا

مستند ما و فرازمینی ها یکی از محبوب ترین مستند های رازآلود در زمینه موجودات فضایی با کیفیت عالی و دوبله در اختیار شما عزیزان قرار دارد

تاریخ پخش ۲۰۱۰
ساخت کشور آمریکا
ستارگان Robert Clotworthy, Giorgio Tsoukalos
کارگردانان Kevin Burns ، David Silver
ژانر مستند،علمی تخیلی،تاریخی
امتیاز IMDb ۷.۵ از ۱۰
زیرنویس انگلیسی و فارسی

بیگانگان باستانی فرضیه بسیار بحث برانگیزی است که در آن بازدید موجودات فرازمینی از کره زمین و ساکنانش از میلیونها سال پیش را بررسی می کند. از دوره دایناسورها تا مصر باستان، از نخستین نقاشیهای انسان غارنشین تا آلمان نازی در قرن بیستم.

مجموعه دنباله دار بیگانگان باستانی که از سال ۲۰۰۹ تا کنون (آخرین بخش پخش شده در ۲۹ خرداد سال جاری بوده است) از شبکه هیستوری پخش می شود از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی سراسر جهان است. پرسشهای شگفت انگیز و پاسخهای شگفت انگیزتر، نظریه های دست اول کارشناسان برنامه و بهره بردن از انیمیشنهای رایانه ای توانسته بیگانگان باستانی را از یک فرضیه شخصی به یک ادعای جهانی تبدیل کند. اما آیا موجودات هوشمند فرازمینی یا فراکهکشانی هزاران سال پیش از زمین بازدید کرده بودند؟ آیا هنوز هم این رفت و آمد بیگانگان به کره خاکی ما ادامه دارد؟

برای دانلود روی لینک زیر کلیک فرمائید

لینک

پاسخ این پرسشها را می توانید با تماشای مجموعه بیگانگان باستانی دریافته و افقهای نوینی را در دیدگاه خود به زمین و جایگاه آن در پهنه اسرارآمیز کیهان باز کنید.

فایل نیکو در پی درخواستهای بیشمار شما عزیزان بخش نخست این مجموعه را برای دوستداران مجموعه بیگانگان باستانی منتشر کرد و پس از فصل نخست اکنون فصل دوم  آن آماده شده که پس از دیدن چند نما از مستند می توانید با رفتن به بخش لینکها آن را دانلود کنید.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک فرمائید

لینک

تنها ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که فرضیه بیگانگان باستانی هیچگاه نتوانسته در قد و قامت یک نظریه محکم علمی در برابر منتقدان بیشمارش از خود دفاع کند، برای همین بخش مستند فایل نیکو دیدن این مجموعه را تنها برای آگاهی بیشتر مخاطبانش از همه فرضیه های موجود در جهان امروز پیشنهاد می کند و تصمیم گیری درباره درست یا نادرست بودن این فرضیه ها را به کارشناسان خبرۀ هر رشته وامی گذارد.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک فرمائید

لینک